La gestió del coneixement en el centre educatiu
Lliçó Inaugural del PFZ del curs 2006-2007
A càrrec de:
José Manuel Toledano
  • Quins incentius tenen els mestres i professors per a compartir el coneixement?
  • Quines raons tenen els docents per a decidir si compartiran o no coneixement?
  • Les institucions. Com donen suport al cicle "crear, capturar i distribuir el coneixement"? Donen exemple?
  • Quines dinàmiques existeixen dintre de l'escola perquè existeixi un transvassament d'informació i coneixement?
  • De quina manera es fomenta la col·laboració interdisciplinar entre els mestres?
  • Existeixen espais físics dissenyats amb la finalitat de facilitar la generació de nou coneixement?
  • La cultura de l'escola afavoreix la creació i transferència de coneixement?
  • Què és més important, les persones i les relacions entre elles o els procediments i les funcions?
  • Es pot engegar la gestió del coneixement començant amb una eina tecnològica o és necessari, abans, crear l'entorn necessari perquè es motivin les persones a generar i distribuir coneixement.

> Inscripció (a partir del 4 de juliol de 2006) > Programa > Imatges

Dimecres, 6 de setembre de 2006, a les 9:30h, a l'IES Antoni Cumella de Granollers