CRÈDITS I REFERÈNCIES

En primer lloc agraeixo a Bernie Dodge (The WebQuest Page

) la seva aportació al món de l'educació. No voldria deixar tampoc de tenir present l'Orland Cardona, sense el qual, com a tutor del curs "Creació d'aplicacions a internet: WebQuest", el resultat d'aquest treball no hauria estat el mateix. També voldria agrair els comentaris i observacions dels meus companys i companyes d'institut.

A més a més voldria reconèixer a la Carme Barba la seva dedicació a comentar-me les seves opinions, criteris i pensaments que van molt més enllà d'aquesta webquest i que m'han permès continuar avançant en l'aprenentatge de la meva feina amb l'esperit de no perdre mai la il·lusió per la docència. En especial a ella li dedico el resultat de tantes i tantes hores d'elaboració d'aquesta webquest.

Abans d'acabar voldria tenir un esment per a totes les pàgines web esmentades en aquesta unitat de treball per l'aportació al món de la literatura catalana, sense elles aquest projecte no hauria estat possible.

Finalment, i com no, dedico la recerca d'aquesta webquest a tots els meus alumnes, que m'inspiraren per tal que treballés en aquesta línia i obrís el món de l'ensenyament a nous universos encara, molts d'ells, per descobrir.

Totes les imatges utilitzades en aquesta WebQuest són originàries de les diferents pàgines de treball citades a l'apartat de Recursos. Els dibuixos que apareixen en aquesta proposta didàctica han estat extretes de les següents pàgines: clipsahoy, discovery school i free-graphics. A elles també els agraeixo la seva col·laboració.