TASCA

El Departament de Llengües del vostre centre ha establert contactes amb un institut de Mallorca per tal de fer un intercanvi cultural entre alumnes. El vostre centre serà el primer que es traslladarà i una de les bases d'aquest intercanvi és realitzar una petita investigació sobre algun personatge important del lloc que heu de visitar i conèixer. El professorat organitzador d'aquesta activitat ha seleccionat la figura de Ramon Llull. Ara enteneu la intensitat retòrica del vostre professor en començar la classe!!!

Amb aquesta webquest, doncs, us endinsareu en un viatge literari a la Mallorca del segle XIII. Vosaltres, que sou gent engrescada, us heu entusiasmat amb la proposta que se us ha fet, així que decidiu fer aquest viatge literari. Però això sí, una mica més tranquils que el vostre professor...

Què? Ens posem a treballar? Tranquils la vostra tasca no resultarà massa difícil. Llegiu la informació que trobareu tot seguit. Aquesta us permetrà iniciar el procés de treball que haurem de desenvolupar en aquesta webquest.

Iniciem el camí? Potser, però, abans de començar us interessarà saber què és el que hem de fer. A classe li heu estat donant voltes a l'assumpte i després de parlar-ne i plantejar-vos entre tots i totes què havíeu de fer, heu arribat a unes conclusions. Llegiu amb atenció l'apartat que ve a continuació.

Què hem de fer?

Les noves tecnologies són increïbles i cada vegada més no podem deixar de tenir-les en compte. És per aquest motiu que fareu un viatge per la xarxa cercant i recopilant informació sobre la figura de Ramon Llull segons com se us indica, tot seguit, a l'apartat PROCÉS. A continuació fareu una presentació en POWER POINT on es presenti expositivament la figura estudiada.

Recordeu que aquesta informació la presentareu a tots aquells/es alumnes, com vosaltres, que conegueu a Mallorca i ja se sap que els mallorquins dominen molt la figura de Ramon Llull. És per això que haureu de filar ben prim. Estudiar-lo ben a fons, entendre'l segons el context històric, social i cultural i dominar una mica la seva producció literària. Segur que així els deixareu ben bocabadats!!!

Fem via? Doncs comença l'aventura!!!!