|
Materials
del SAIP Seminari d'Audiovisuals a Primària: l'educació
visual a través de l'art
|
|
Document PDF
|
Presentació
de diapositives
|
|
Pàgina de
referència de la sessió SAIP
|
|
|
Vídeos
(Materials SAIP) |
|
Un hivern tot dalinià. Diversos
centres (Alt Empordà-Gironès)
|
El món de Dalí. CEIP Salvador
Dalí (Figueres)
|
Historietes dalinianes. CEIP Mossèn
Jacint Verdaguer (St Sadurní)
|
|
Activitats
interactives (Materials SAIP)
|
|
Els animals
|
Els elements
|
Lluny, a prop
|
Roda, roda
|
Travessa d'elements
|
Endevinart
|
|
|
|
|
Un
hivern tot dalinià
|
|
és una proposta d'ornamentació
de passadissos inspirada en l'obra de Salvador Dalí. |
|
Presentacions
multimèdia
|
|
CEIP Anselm Clavé
Ripollet
|
CEIP d'Almenar
Almenar
|
CEIP Dalmau Carles
Girona
|
CEIP El Pla
Girona
|
CEIP El Pla
Salt
|
CEIP Empúries
L'Escala
|
CEIP Guilleries
Sant Hilari Sacalm
|
CEIP Mestre Andreu
Sant Joan de les Abadesses
|
CEIP Montserrat
Sarrià de Ter
|
CEIP Pallach
Figueres
|
CEIP Pràctiques II
Barcelona
|
CEIP Salvador Dalí
Figueres
|
CEIP Sta Eugènia
Girona
|
CEIP Sta Margarida
Quart
|
CEIP de Taialà
Girona
|
CEIP Teresa de Pallejà
Fortià
|
CEIP Verd
Girona
|
CEIP Vila-Roja
Girona
|
Col.legi Pare Coll
Girona
|
Escola Sant Josep
Sant Hilari Sacalm
|
CEIP Montserrat
Sarrià de Ter
|
|
|
|
|
Experiències/Propostes
des dels centres
|
|
Auca de Salvador
Dalí
CEIP Dalmau Carles
Girona
|
Visita a la casa
de Port Lligat.
CEIP de Bordils.
Bordils
|
Visita al teatre-museu
de Figueres.
CEIP Bellavista-Joan Camps.
Les Franqueses del Vallès
|
La realitat deformada
CEIP de Lladurs
Lladurs
|
Taller de tractament
de la imatge
CEIP Coves d'en Cimany
Barcelona
|
Taller d'imatge
CEIP Guilleries
Sant Hilari Sacalm
|
Dalimals
CEIP Anicet de Pagès
Figueres
|
Els jocs òptics
a l'obra de Dalí
CEIP Salvador Dalí
Figueres
|
Els elements a
l'obra de Dalí
CEIP Salvador Dalí
Figueres
|
Dalí (Clic)
CEIP Puig d'Arques
Cassà de la Selva
|
Jocs dalinians
CEIP Puig d'Arques
Cassà de la Selva
|
Treballem llengua
a partir d'un quadre de Dalí
Llicència d'estudis
|
|