
CICLE DE CONFERÈNCIES:
AVALUAR LES ESTRATÈGIES I SER ESTRATÈGIC AVALUANT.
EXTRACTE:
L'avaluació ha estat durant molts anys la ventafocs de la investigació i la intervenció educativa.
Afortunadament amb la progressiva posta en marxa del nou sistema educatiu s'ha resituat en el lloc central que li correspon,
i diferents modalitats avaluatives (inicial, formativa, sumativa) s'han anat incorporant a les pràctiques educatives habituals.
En aquests moments podem afirmar que l'avaluació constitueix l'element fonamental per a la presa de decisions pedagògiques i alhora,
influeix decisivament en la manera en què els estudiants enfoquen el seu estudi i posen en marxa unes o altres estratègies per aprendre.
- Divendres 21 de Febrer de 1997:
Enfocament i estratègies avaluatives: el cas de l'avaluació per carpetes.
PONENT: ELENA BARBERÀ.
Dept. de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de Barcelona
- Divendres 28 de Febrer de 1997:
Avaluació formativa i auto-regulació dels aprenentatges.
PONENT: JAUME JORBA.
Escola de Enginyers de Catalunya. Universitat Politècnica de Catalunya.
- Divendres 7 de Març de 1997:
Instruments per a avaluar la conducta estratègica dels estudiants.
PONENT: CARMEN VIZCARRO.
Universitat Autònoma de Madrid.
- Divendres 14 de Març de 1997:
L'avaluació de la metacognició.
PONENT: MARIA JOSÉ RODRIGO.
Universitat de La Laguna.
ORGANITZA:
Per a professorat de diferents nivells educatius
i professionals en tasques d'orientació,
assessorament i disseny curricular.
ENTRADA LLIURE (No cal fer inscripció).
HORA: Tots els dies a les 18 h.
LLOC: FACULTAT DE CIÈNCIES DE L'EDUCACIÓ
c/Emili Grahit, 77 - Girona.
TFON: 41.83.00.
Per a més informació:
Institut de Ciències de l'Educació
Pl. Sant Domenec, 9. 17071 Girona
Tels: 41.87.02 i 41.87.03
© 1996 Carles Dorado Perea
Inici Pàgina: 1-12-96
Darrera revisió: 18-2-97