METODOLOGIA

Els alumnes han d'imprimir el dossier que trobaran en format word i pdf en el moodle del centre.

Cal portar el dossier a l'aula per a seguir les explicacions del professor. No portar el dossier es considera una deixadesa inadmissible. Per evitar un excés de pes, hom pot dividir el material en les quatre unitats temàtiques i portar només la que estiguem explicant.

Cada alumne portarà també sempre una llibreta per tal de prendre notes sobre el que s'explica a l'aula. El dossier només és un resum de les explicacions del professor. És important que cada alumne anoti a la seva llibreta les expressions, els exemples i les idees que cregui especialment significatius, i també les seves pròpies idees i reflexions a l'entorn del que es va parlant a l'aula. Tot aquest material és imprescindible per a una bona comprensió i assimilació dels continguts. Es tracta que els temes que expliquem esdevinguin quelcom amb singnificat personal per a l'alumne.

Al llarg del curs el professor anirà plantejant exercicis relacionats amb els temes que es vagin tractant. Caldrà enviar els exercicis per email al professor a l'adreça xaviervilaseca2008@gmail.com, en format word.

El professor acollirà amb interès tota mena de propostes sobre treballs complementaris que puguin ajudar a millorar el rendiment i aprofitament del curs. Al moodle del centre hi haurà un document a disposició dels alumnes on s’especifiquin diverses propostes de treballs voluntaris.