Per tal d'aprovar la Webquest heu de presentar el resultat de totes les activitats i el projecte final.
El resultat de les diferents activitats pot ser un document de text que trametreu per correu electrònic al vostre professor.
El projecte final consisteix en un plànol a escala, amb indicació dels elements fonamentals de les instal·lacions, i un vocabulari sobre el lèxic específic del tema.
Avaluarem el treball en base als percentatges següents:
Activitats parcials : 30 %
Projecte final : 50 %
Treball en equip : 20 %
La vostra qualificació es calcularà en els diferents apartats, en base a les indicacions de les rúbriques següents. Tingueu-les en compte des del començament, per tal de millorar les vostres actuacions.
Rúbrica d'avaluació de les activitats parcials |
Aspectes |
|
Acceptable
2 |
Bé
3 |
Excel·lent
4 |
Puntuació |
Cerca d'informació |
Poc esforç en la cerca i poca qualitat dels materials trobats |
Cert esforç en la cerca, tot i que els materials poden millorar |
Esforç apreciable en la cerca d'informació i en la qualitat del material trobat |
Bona cerca i tria dels millors materials |
|
Elaboració del contingut |
El material ha estat reproduït sense elaboració |
Material poc elaborat, que no s'adapta al que es demana |
Contingut força elaborat |
Contingut molt ben elaborat amb un enfocament original |
|
Llengua |
Ple de faltes d'ortografia i incorreccions |
Hi ha bastants errors d'ortografia i gramàtica |
Poques faltes d'ortografia i força correcció |
Correcció ortogràfica i expressió clara i fluïda |
|
Presentació |
Confús, incomplet i sense un estil clar |
Cada apartat està organitzat, però no hi ha una línia estètica |
Força coherent i ben organitzat |
Molt bona presentació, a més a més original |
|
Puntuació total |
|
|
|
|
|
Rúbrica d'avaluació del projecte final |
Aspectes |
|
Acceptable
2 |
Bé
3 |
Excel·lent
4 |
Puntuació |
Plànol de l'habitatge |
L'escala del plànol no és correcta, ni està ben dibuixat |
Escala i mides correctes, tot i que la representació no s'ajusta a l'escala |
Correcte en mides i escala i ben presentat |
Molt ben calculades les dimensions i molt ben realitzat |
|
Vocabulari |
Es presenta molt poc lèxic, i amb incorreccions |
Es presenta el lèxic general, tot i alguna incorrecció |
Lèxic abundant i força correcte en les definicions |
Lèxic molt abundant, amb exemples d'ampliació |
|
Contingut global |
Escàs i poc elaborat |
Contingut mínim de totes les instal·lacions |
Força complet i elaborat |
Molt extens i ben explicat |
|
Presentació global |
Poc esforç en la presentació i manca de coherència |
Presentació correcta del plànol i el lèxic, tot i la manca d'imatges |
Força ben presentat i projecte global molt coherent |
Tot el projecte té una línia de presentació i està reforçat amb imatges i exemples |
|
Puntuació total |
|
|
|
|
|
Rúbrica d'avaluació del treball en equip |
Aspectes |
|
Acceptable
2 |
Bé
3 |
Excel·lent
4 |
Puntuació |
Planificació |
No s'aprecia una planificació prèvia del treball a realitzar |
S'aprecia una planificació prèvia, tot i que ha faltat previsió en l'organització temporal |
El treball ha estat planificat i s'ha seguit correctament aquesta planificació |
Treball molt ben planificat des del començament, tant des del punt de vista temporal com de la distribució de tasques |
|
Coordinació |
No s'aprecia coordinació en les diferents tasques realitzades |
L'equip s'ha coordinat mínimament per tal de realitzar tot el treball |
L'equip treballa coordinat des del començament, la qual cosa és clarament apreciable en el producte final |
La bona organització de tot l'equip i del producte final són remarcables |
|
Ús d'internet |
Cerca pobra d'informació en xarxa, i poc elaborada |
L'equip utilitza les eines de cerca en internet de manera correcta, i selecciona la informació adient en cada cas |
Bon domini dels cercadors i del navegador i bona selecció d'informació en els materials trobats |
Molt bon ús d'internet per cercar la informació adient, amb el suport d'imatges i altres recursos addicionals |
|
Rols dels membres de l'equip |
Els membres de l'equip no assumeixen plenament el seu rol de tècnic |
Cada membre de l'equip assumeix el seu rol de tècnic, però falla la transmissió d'informació dins de l'equip |
Cada membre de l'equip assumeix el seu rol i la transmissió d'informació entre els membres de l'equip resulta correcta |
Els rols estan plenament assumits i s'aprecia en el producte final que tots els membres de l'equip han rebut tota la informació disponible |
|
Puntuació total |
|
|
|
|
|
|