GUIA DIDĄCTICA

En la realització d'aquestes webquest i de la cacera els nens i les nenes aprendran a cercar informació tot triant-la, a treballar en equip, hauran de prendre decissions consensuades, aprendran a elaborar una enquesta, passar-la i fer la valoració dels resultats obtinguts. Aprendran a fer-se una opinió personal a partir de les informacions que han obtingut i aprendran a expressar aquesta opinió en públic.

En quant a les competències bàsiques en TIC, els nens i les nenes hauran d'utilitzar el navegador d'internet, un processador de textos, un d'imatges i un programa d'edició de so com és l'Audacity.

Els alumnes hauran de saber baixar-se, descarregar documents i desar-los correctament.

Els nivells més adients per realitzar aquesta treballs ja estan marcats, la cacera per Cicle Inicial i una webquest per el Cicle Mitjà i l'altre per Superior.

Treballarem l'àrea de Coneixement del Medi Social i Cultural sense oblidar que en qualsevol treball on s'utilitza el llenguatge com a eina de comunicació es poden estar treballant continguts de l'àrea de Llengua Catalana, com són ortografia, lèxic, semàntica,...

El treball es realitzarà a l'aula d'informàtica de l'escola d'aquesta manera tindrem a l'abast tot el maquinari necessari per poder treballar amb comoditat, processador de textos, d'imatges, de so, navegador amb conexió a interntet, impressores, micròfons disposant cada grup de 4 o 5 alumnes dordinador.

L'avaluació serà constanat, els nenes i les nenes respondran a un qüestionari que ens servirà per autoavaluar-nos nosaltres mateixos també.

Per qualsevol comentari i/o suggerència sobre aquesta webquest no dubteu a adreçar-vos a lpiedraf@xtec.cat.