AVALUACIÓ
L'avaluació ha de recollir tres
punts de vista:
Formal: correspon únicament
a la presentació final del treball realitzat, correcció
en els títols, igualar el tipus de lletra, imatges ben col.locades,
portada amb les dades d'identificació ...
D'ús de les eines de navegació:
saber escriure l'adreça de la pàgina inicial, entrar
als enllaços, sortir dels mateixos, anar endavant, enrera,
aturar la descàrrega de la pàgina, seleccionar el text
o la imatge a copiar ...
Des del punt de vista dels continguts
curriculars: explicació del treball i la informació
a la resta dels companys, assoliment de conceptes, idees,... També
dels hàbits: treball en equip, apropament a les realitats que
s'han conegut, interés per participar en l'activitat ...
La d'observació i d'avaluació
del professorat està en l'apartat de l'alumnat. Per què?
Perquè és important que l'alumnat sàpiga què
i com se l'avaluarà. Per aquest motiu l'alumne veu la rúbrica
d'avaluació a més a més de la seva activitat
d'autoavaluació.