Bloc IES Sant Pere i Sant Pau

El Bloc de l'aula oberta de l'IES Sant Pere i Sant Pau comença el curs 2007.

La capçalera ens diu : Bienvenida a todos y a todas. Somos la clase de 3ºA (Aula Oberta) del Ies Sant Pere i Sant Pau. Queremos mostraros lo que hacemos todos los días en el instituto, además de toda una serie de actividades de castellano e inglés.

L'ànima del bloc és la tutora d'aula oberta Cristina Arroyo.

Quan va començar amb l’alumnat d’aula oberta es va plantejar com podria motivar-los per aprendre llengua castellana  i anglès, que en principi era la seva tasca, l’estratègia que li ha donat resultat és partir d’imatges, com a motivació per a redactar. Gravar-ho tot i penjar-ho al bloc , fa que l’alumnat escrigui tanta quantitat de textos, que a vegades li preocupa no donar l’abast a corregir les produccions que fan.

El procediment consisteix en penjar el bloc la tasca que els encomana i a partir d’aquí els /les alumnes comencen a treballar.

Un altre apartat és el diari d’aula on expliquen les activitats que fan en altres matèries, si  pot ser amb suport gràfic.

Archivo del blog

2007 (34)

El curs 2009-2010 . Han començat a experimentar amb una eina nova , per a poder comunicar-se amb altres companys d'aula oberta, utilitzant l'entorn Espurna .

Projecte

Un dels projectes presentats per la professora i que va  tenir  molt èxit  va ser el següent:

Aquest projecte es va realitzar de forma interdisciplinària i es van presentar autèntics projectes per a poder obrir un centre de massatges, amb plànols de les instal·lacions, pressupostos de compra de maquinaria especialitzada,  nombre de treballadors/es,...