El nostre institut

PROJECTE "EL NOSTRE INSTITUT"
En el Projecte treballat "FEM D'ARQUITECTES: l'I.E.S. de Constantí" es permet ampliar els continguts de dibuix tècnics i de disseny així com els d'escales i normativa, més elementals assolits en l'àrea d'Educació Visual i Plàstica. Es donen pautes per entendre amb facilitat la necessitat d'unir funcionalitat i estètica a l'hora de dissenyar, en aquest cas l'edifici de l'institut, o les seves parts així com la distribució més adient de les instal.lacions (aigua, electricitat, gas).

El Projecte a realitzar és un treball cooperatiu entre tots els alumnes del grup, plantejant tasques i partint de l'interès als reptes proposats.

Les activitats són plurals i variades, amb diferents nivells de dificultat, avaluant-se el desenvolupament de les capacitats que es preveuen en els objectius educatius i el progrés de cada alumne/a.

A partir d'aquest Projecte, de caire interdisciplinar, es poden assolir els objectius generals de les diferents àrees, es realitzen unes fitxes pensades per a cobrir els continguts prioritzats de l' ESO, donant-ne una breu introducció teòrica, i desprès es proposen una o diverses activitats (les quals estan relacionades en la realització del projecte que es treballa al taller).