|
Document |
Autors/es.
EAP |
Descripció |
 |
Atenció educativa per alumnat amb NEE associades a trastorns de la personalitat i la conducta |
Adela Gallardo García |
|
 |
Un alumne
amb síndrome de down a l'escola |
EAP de Terrassa. T Julià
|
Algunes idees sobre el que
significa un infant amb síndrome de down al centre de primària |
 |
Alumnes excepcionalment dotats |
EAP de Terrassa T. Julià |
Resum del document del Departament d'Ensenyament
per donar las centre. |
 |
Trastorn per dèficit d'atenció
amb hiperactivitat |
EAP de Terrassa. M. Massip |
Petits criteris de què significa
manca d'atenció, hiperactivitat i impulsivitat |
 |
Criteris i orientacions per treballar
el TDAH amb el centre |
EAP de Badia del Vallès |
|
 |
Impulsivitat-reflexivitat |
EAP de Terrassa. T. Surdé |
Definició i pautes per l'alumnat
amb impulsivitat |
 |
Trastorn per dèficit d'atenció |
EAP del Ripollès |
Característiques, tractament
i orientacions |
 |
Document sobre el TDAH |
EAP del Garraf |
|
 |
Document sobre trastorn de conducta |
Reunió especialistes d'EE del
Garraf. 2000/2001 |
|
 |
Objectius i formes d'intervenció
en la conducta |
EAP de Badia del Vallès |
|
 |
Tècniques per afavorir
els comportaments desitjats |
EAP de Badia del Vallès |
|
 |
Perfil d'alumnes amb nee |
EAP de Terrassa. M.J. Montón |
Definició de quins
alumnes reben suport als centres |
 |
Orientacions del treball a classe amb
un alumne de baixa visió |
EAP de Terrassa |
|
 |
Consells pràctics per facilitar
la integració d'alumnes amb deficiència auditiva |
EAP de Terrassa |
|
 |
Projecte educatiu per a nens i nenes
amb malalties de llarga durada |
Àgnes Àvila |
Treball extens fruit d'una llicència |