 |
L'ALIMENTACIÓ |
|
|
HI HA QUATRE CONDICIONS: |
CONDICIONS I INTERROGANTS |
|
|
|
|
TREBALLAR PER PARELLES,
PERQUÈ US PODREU AJUDAR I
EXPLICAR TOT EL QUE ANEU FENT I APRENENT.
|
 |
|
|
|
CONTRASTAR LA INFORMACIÓ.
HEU DE BUSCAR I TROBAR INFORMACIÓ EN MÉS D'UN LLOC.
 |
|
|
|
UN COP HÀGIU ESCRIT CADA TEXT AMB LES VOSTRES PARAULES,
HEU DE RELLEGIR-LO I MIRAR
SI S'ENTÉN O SI EL PODEU MILLORAR.
|
|
|
FER DEBATS ENTRE ELS VOSTRES COMPANYS I LES VOSTRES COMPANYES. |
|
RESPONEU AQUESTES DUES PREGUNTES.
Primer us ho parleu i després ho escriviu.
1. Si no mireu l'etiqueta del producte que compreu, què us pot passar? Per què?
2. Quines funcions tenen els aliments?
|
|
ABANS D'ANAR ENDAVANT, PODEU IMPRIMIR AQUESTA PÀGINA
O SI LA VOLEU GUARDAR, TRIEU IMPRIMIR EN FORMAT PDF.
QUAN CLIQUEU LA FLETXA, S'ESBORRA TOT EL QUE HEU ESCRIT.
ENDAVANT!
|
|
|
|
|