LES TELECOMUNICACIONS |
||
Organització del alumnes per treballar la miniwebquest: | ||
RECURSOS ORGANITZATIUS | 1. En les condicions, proposo que el treball es faci per parelles. La proposta és fer un aprenentatge compartit -llegir, escriure, fer-se preguntes, parlar-ne, escoltar-se, dialogar (voler entendre l'altra persona i fer-se entendre)- per tal que de manera conjunta vagin construint coneixement. |
|
2. També podem fer el mateix en petits grups. |
||
3. Una altra possibilitat és a través de la pissarra digital, sempre i quan sigui participativa -l'alumnat pensa i després comparteix-, que sigui el mateix alumnat qui interactuï -triï, provi, prengui decisions-, qui llegeixi la informació, l'expliqui amb les seves paraules, la debati -una manera d'apropiar-se la informació-. | ||
4. La mestra o el mestre tria prèviament les activitats que vol fer en gran grup i quines considera que poden fer per parelles. | ||
L’avaluació, és una reflexió personal i compartida sobre com aprenen, de la manera de com han realitzat el treball i un adonar-se del perquè de seves actuacions. |
||
Temps Cada pàgina pot tenir una durada d'una sessió de treball. Excepte les de “Llegim" i "Fem Matemàtiques!” que pot durar dues o més. Depèn del seu desenvolupament a l'aula. |
||
Adreces que he utilitzat: També es pot fer incidència en la vídeoconferència, l'Skype, els recursos del google... Per fer una entrada de vocable a i mireu aquest tutorial. Per la línia del temps entreu a: . En aquest enllaç trobareu un tutorial Per escriure la Presentació, el diàleg que s'inventen en diferents formes de telecomunicació: Té present les següents competències: Comunicativa lingüística i audiovisual. Atenció a la diversitat Activitats multinivell, que permeten una certa flexibilitat en el grau d'autonomia o suport que necessitin els infants.
Per qualsevol proposta de millora, pregunta o suggeriments, només cal que m'ho feu saber, us ho ben agrairé. |