PROGRAMACIÓ DE L'ACTIVITAT: Mapes i escales | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NIVELL: Adreçada preferentment a 1r. d'ESO, però pot servir per reforçar coneixements amb altres cursos de l'ESO. RECURSOS: Els requeriments de maquinari i programari que necessiteu són un ordinador per cada un o dos alumnes amb connexió a internet amb un navegador (Mozilla o Internet explorer) METODOLOGIA: Se suposa que ja heu explicat el tema a classe, per tant es fa una petita introducció per explicar el que farem a l'aula d'informàtica i com es presenta la feina. Mentrestant, passeu per cada ordinador i vegeu el ritme de cada grup, resoleu els dubtes que puguin tenir i comproveu-ne el progrés. Així mateix, i amb vista al tractament de la diversitat, podem fer una selecció d'activitats de manera que l'alumnat no ho hagi de fer tot sense perdre de vista els objectius generals del crèdit. Per finalitzar aquesta activitat i com eina engrescadora hi ha un videojoc didàctic. Si tenim en compte que pocs alumnes no es senten atrets pels videojocs, aquesta potent eina ens pot resultar força útil. Més informació a l'apartat Recursos. TEMPORALITZACIÓ: Encara que el temps de durada depèn molt del ritme del grup classe l'activitat es pot fer en una sessió de 50 minuts a l'aula d'informàtica i la posterior correcció a classe. ESPAI: Aula d'informàtica i si no dóna temps com deures per casa. AVALUACIÓ: Aquesta és la rúbrica d'avaluació, és convenient que l'alumnat la llegeixi perquè conegui els criteris d'avaluació.
ACTIVITATS DE REFORÇ O RECUPERACIÓ:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||