Interacció a l’aula
Una estructura clàssica d’aula: professor dirigint l’aprenentatge, en una situació dotada d’una certa rigidesa.
El professor com a generador de coneixement i els alumnes com a receptor individuals. La distribució a l’alumnat pot indicar una certa flexibilitat, però la relació és unidireccional.
Una modificació de la interacció alumne - professor a l’aula que indica la bidireccionalitat de l’aprenentatge, tot i que no contempla la relació entre els propis alumnes.
La bidireccionalitat entre alumne - professor s’enriqueix al contemplar la interacció entre els propis alumnes durant el procés d’aprenentatge.
Situació d’autoaprenentatge entra alumnes agrupats per parelles i sota la supervisió del professor.
Autoaprenentatge en grups flexibles, amb el professor com observador extern.
Us agrairíem que ens suggeríssiu quin tipus d’activitat encaixarien en cadascun d’aquest models d’interacció.