Objectius |
Identificar i classificar els aliments.
Comprendre de manera bāsica com era l'alimentaciķ romana i algun dels elements que s'hi vinculaven.
Comprendre la importāncia de tenir uns hābits alimentaris correctes.
|
|
Āmbit
curricular: |
Coneixement del medi social i cultural. Coneixement del medi natural, educaciķ artística visual i plāstica. Llengua.
|
|
Lloc on es realitza: |
A l'escola.
|
|
Nivell
educatiu: |
Cicle mitjā de l'educaciķ primāria.
|
|
Estacionalitat: |
Tot el curs escolar. |
|
Activitat: |
|
Tipus: |
Taller a l'aula.
|
Descripciķ: |
Els alumnes han d'idenificar i classificar els aliments, cercar els diferents sistemes de conservaciķ, veure com eren els menús i els āpats romans, els preus, els estris de cuina i de taula, observar les fonts primāries i secundāries, etc..
|
Material: |
Dossier per a l'alumnat i per al professorat i un bagul en prčstec amb aliments i rčpliques, sistemes de conservaciķ, un joc, dōlies i āmfores, cartells amb noms, capses amb pistes identificadores.
|
Durada: |
D'1 a 5 dies.
|
Desplaįament: |
No n'hi ha.
|
|
Observacions |
Els professors responsables de l'activitat han d'anar a buscar i retornar el material al CdA en el termini temporal fixat. Aquesta activitat estā dissenyada de manera que en permet laplicaciķ autōnoma per part del professorat interessat.
|