3. Desenvolupament del projecte.

  • Els alumnes de P5 reben l’explicació, per part de la seva tutora, del funcionament de la Mavica

Vídeo

Necessiteu el RealPlayer per poder visionar aquests vídeos, si no el teniu el podeu descarregar de la següent adreça : http://auditori.xtec.net/eines/RealPlayer10-5GOLD.exe

  • Un dia després, dues senyores arribades de la muntanya, entren a classe per demanar ajut. No troben cap camp de cultiu i necessiten fruites i hortalisses. Solució , anar al mercat municipal a comprar aquests productes.
  • Els nens i nenes aprofitaran la sortida per practicar amb l’ús de la càmera de fotos

Vídeo

  • Ja a l’escola,  experimenten amb els colors , els sabors, la textura, de tot el que han comprat. Tota una experiència per aquests menuts
  • És el moment de l’alumnat de quart. A l’hora TIC la professora els hi explica la feina realitzada a P5 amb la càmera, afegint que necessiten el seu ajut per descarregar les fotografies, anomenar-les i redimensionar-les. En dues sessions de 45 minuts, feina feta. Mireu els resultats.
Ø
  • Sisè també vol col·laborar, aquest cop amb una feina una mica més difícil. Amb les fotografies ja retocades per quart, han de preparar una presentació . Segueixen unes pautes donades per la seva professora i comencen a treballar.

Vídeo

  • ØA l’aula de P5, amb el portàtil i el canó, es treballa el vocabulari i l’escriptura gràcies a la feina realitzada pels alumnes de quart i sisè.
Ø
  • Per arrodonir la feina, la tutora de P5 ha creat un document on els alumnes copiaran els noms de les fruites i  escriuran el seu nom ,finalitzaran tot el procés treballant a internet  aquestes dues adreces :
  • Finalment, els més petits pugen a les classes de quart i sisè per agrair la seva feina i els hi fan entrega d’un petit obsequi :una carta d’agraïment i un suc de fruita.