Durant la setmana del 27 de febrer al 2 de març, tindrem a l'escola al Sr. José Clavero que ens ensenyarà les miniatures amb fusta reciclada que ha fet dels estris que s'utilitzaven al camp pels anys 50. Cada grup classe anirà a l'exposició on ens explicarà com les fa i per a què servien.

L'artista José Clavero empra fusta recuperada per fer les seves obres. Treballa amb aquestes miniatures des que es va jubilar, abans no havia tingut cap contacte amb l'artesania.
Cada peça té una càrrega emocional per ell, forma part d'un record, com un carro que hi ha que és com amb el que en José anava i tornava del tros en el seu poblet de la província de Saragossa.
Quan es va jubilar va començar amb una peça de fusta i una navalla i partint dels seus records ha anat construïnt totes les peces que formen part d'aquesta col·lecció que ens ensenyarà.
Amb aquesta tasca ha fet un treball de memòria, de totes en sap el nom i l'utilitat i aixó és el que vindrà a explicar-nos.

Des del dilluns 27 de febrer al divendres 2 de març tots els nens i les nenes de l'escola han anat passant per poder veure l'exposició.
A l'index