St. Climent és un poble situat a l’Alt Empordà, on s'hi celebren moltes festes tradicionals. És un poble bastant petit, però s'hi pot anar a fer turisme.

A l’edat antiga St. Climent estava emmurallat.

L'ESCOLA

La nostra escola és rural i forma part de la ZER Requesens (Espolla, Capmany, Darnius i St. Climent Sescebes). Al nostre col·legi, actualment, som 35 nens. És un col·legi públic.

L’escola està dividida en tres parts: la classe dels petits situada a la nau esquerra, la classe de 1r i 2n que està situada al que abans era un petit porxo per cobrir-se del mal temps, i la classe dels grans que està situada a la nau dreta.

Abans hi havia una classe de nens i una classe de nenes. La de les nenes estava situada a l’Ajuntament i la dels nens a la placeta.

CEIP Sant Sebastià. Sant Climent Sescebes.