A EDUCACIÓ INFANTIL
P4
![]()
ENS HEM AGRUPAT EN GRUPS DE QUATRE
PER JUGAR AL DÒMINO I ENS HEM AJUDAT ELS UNS ALS ALTRES.
![]()
![]()
HEM CONEGUT EL NOSTRE PES I LA NOSTRA ALÇADA.
![]()
CADA NEN HA ACOLORIT LA SEVA GIRAFA AMB LA SEVA ALÇADA.
![]()
![]()
TAMBÉ ENS HEM DIBUIXAT LA SILUETA DEL NOSTRE PEU
![]()
ENS HEM DISTRIBUÏT PER PARELLES
PER COL.LABORAR EN LA COMPOSICIÓ DE TANGRAMS.
![]()
![]()
EN PETITS GRUPS HEM GAUDIT CONSTRUINT SANEFES.
![]()
![]()
HEM ESTAT MOLT INTERESSATS PER ESBRINAR
QUINS OBJECTES SUREN I QUINS S'ENFONSEN.
![]()
ENS HEM DIVERTIT MOLT JUGANT AL BINGO
![]()
EL DIVENDRES TOTS HEM PORTAT
UN ESMORZAR MATEMÀTIC MOLT BEN ELABORAT.
![]()
PER PARELLES HEM COMPOSAT VÀRIES SÈRIES
QUE ENS HAN FET PENSAR UNA MICA.
![]()
QUÈ DIVERTIT! HEM APILAT TORRES AMB CAPSES DE CARTRÓ
INTENTANT QUE NO CAIGUIN AL TERRA.
P5
PER SEGONA VEGADA HEM DEDICAT UNA SETMANA SENCERA
AL TREBALL EXCLUSIU I LÚDIC DE LES MATEMATIQUES.
HEM PROCURAT FER PROPOSTES ENGRESCADORES
I QUE ENS OBLIGUIN A PENSAR ABANS D'ACTUAR:
QUE PODEM FER AMB AQUEST MATERIAL?
O COM JUGUEM A UN JOC ?,
PERQUE ÉS MATEMÀTIC UN JOC ?
O PERQUÈ ESTEM FEN MATEMÀTIQUES SI ESTEM JUGANT I NO TREBALLEM ?
![]()
ELS NENS I NENES HAN CONEGUT MOLTS JOCS DE TAULA.
HAN DESCOBERT QUE PESAR ,MESURAR I COMPARAR TAMBÉ POT SER UN JOC.
![]()
TAMBÉ ES FAN MATEMÀTIQUES QUAN FEM CONSTRUCCIONS
AMB PALS I BOLES DE PLASTILINA
I COMPRANT ROBA A LA BOTIGUETA.
ENS HEM FET UN SUDOKU
I ELS NENS I NENES HAN ENSENYAT ALS PARES A JUGAR-HI.
![]()
EL DIVENDRES COM A DESPEDIDA ,
SIS PROPOSTES MATEMÀTIQUES PER JUGAR I PENSAR.
I PER ACABAR ,AMB LA COL·LABORACIÓ DE MARES I PARES,
ESMORZARS MATEMÀTIC BEN ORIGINALS.
![]()
WEBS D'NTERÈS
- Jocs de Mates a l'Edu
- Minisudokus
- Tangram