| Actualitzat 20-6-2012 |  
           Cavall 
            Fort i Sant Jordi 
         | 
         
           Escola de Bordils 
         | 
      |
|  
           
 La idea Curs rere curs, per celebrar la Diada de Sant Jordi, 
            tota l'escola es reuneix al Casal del poble per recitar poemes. Sempre 
            es procura treballar un poeta català, que durant aquell any 
            tingui algun reconeixement especial (aniversari de naixement, de mort, 
            publicacions...) o que pugui venir a l'escola a compartir els seus 
            poemes amb els alumnes. L'any 2011 la revista Cavall Fort celebrava 
            el cinquantè aniversari i ens va semblar adequat recitar poemes 
            publicats en les seves revistes.  La creació del text Personatges. Vam agafar una mostra representativa 
            de diferents revistes al llarg dels anys per poder valorar quins eren 
            els personatges més significatius: ens vam basar en la quantitat 
            de temps que havien estat apareixent a les revistes i en les preferències 
            dels propis alumnes (de les revistes actuals).  La nostra portada de Cavall Fort Tots tenien molt clar que el decorat havia de representar 
            una revista, ja que els personatges havien de sortir d'allà, 
            així que van proposar fer una portada gran. Abans d'endinsar-nos 
            en la seva creació analitzarem portades de diferents anys i 
            ens adonarem que cada mes d'abril estava dedicada a la diada de Sant 
            Jordi, així que la nostra havia de mantenir la tradició. 
            També ens adonarem que l'estructura de la portada (distribució, 
            lletra, tipus d'imatges) havia anat variant al llarg dels anys i decidirem 
            imitar el format dels últims números. 
  | 
      |||
|  
           La representació Aquesta representació tenia una essència 
            especial ja que havia d'interactuar amb els alumnes dels altres cursos 
            que sortien a recitar. En els assajos estaven sols, no hi havia els 
            altres alumnes, així que el dia de la representació 
            era la primera i única pressa de contacte amb la resta de l'escola. 
            Això els inquietava lleugerament, però també 
            va afavorir que ells estiguessin més concentrats i atents a 
            com s'anava desenvolupant l'obra.  | 
      |||
|  
           Alumnes de quart, Curs 2010-2011. 
         | 
      |||