Espai Família 2015-2016
Altres...
CANVI D'ENTRADES
Arrel de la proposta sorgida al consell escolar, un cop parlat amb el claustre de mestres, hem cregut que fora positiu sortir sempre per les portes del pati gran.
A partir de la tornada de les vacances de Setmana Santa – 29 de març de 2016 -, al migdia, tant la sortida a la 13h com l’entrada a les 15h serà per les portes del costat del pavelló, tal com fem al matí i a la tarda. Els dies de pluja s’obrirà la porta perquè els familiars de primària puguin entrar fins el porxo i els d’infantil a les classes.
Esperem que d’aquesta manera les entrades i sortides a l’escola siguin més còmodes per tots.

Documents repartits a l'escola
Calendari escolar 2015-2016
14-9-2014
Informacions i orientacions d'inici de curs
14-9-2014
Normativa de funcionament del menjador
Normativa acollida matinal
Full d'inscripcions d'activitats extraescolars
Autorització imatges a internet
14-9-2014
Autorització per administració de medicament
Drets d'imatge pels alumnes de 6è-Cinema en Curs
Voluntariat per sortides
On trobar bons llibres
Descobrint Literatura Infantil i Juvenil Grup LIJ
Va de llibres Recomanen un llibre al mes (Edu365.com)
Revista Faristol Revista del llibre per infants i joves del Consell Català.
Llibres al replà: Espai d’opinió, estudi, reflexió i informació de bons llibres.
Llibreria Al·lots Ressenyes de llibres infantils

Articles interessants
NOU!!!
César Bona: "La escuela debería enseñar a reflexionar y no a hacer tantos exámenes" - El Periódico 11/2/2016
NOU!!!
«Para muchos padres, si el maestro no sigue el libro en el aula, hace algo extraño». César Bona, el mejor profesor de España, apunta que hay colegios en los que se enseña como productos envasados «y eso no estimula el aprendizaje»
NOU!!!
“Si no creus que tots els alumnes poden aprendre, no siguis mestre” Entrevista de Carles Capdevila a la Neus Santmartí (vídeo)
 "La creatividad se aprendre igual que se aprende a leer" a La Contra de La Vanguardia.
 "L'escola mata la creativitat?" a la secció La Vida de La Vanguardia.
 "Sin salirse de la raya (antídotos a la creatividad infantil)" d'Isábel Fernández del Castillo.
Autonomia o control: en què quedem? de Jaume Carbonell

Notes, proves, exàmens... Pensats per manternir una societa classista, de Joan M. Girona.

Per què no és necessari que el teu fill/a aprengui a llegir i escriure abans dels 6 anys - diarieducacio.com
Ni assignatures, ni exàmens, ni notes - Maite Gutiérrez - La Vanguardia (Tendencias)
El gran error de la enseñanza de las matemáticas - Jose Antonio Fernández Bravo - El confidencial
Las escuelas de Finlandia dejarán de enseñar caligrafía tradicional - La Vanguardia
Así le educarás para ser feliz - Lídia García-Fresneda - Ser padres pàg1 - pàg2 - pàg3
Lo que hay que saber en el siglo XXI - La Vanguardia - Gràcies per les vostres aportacions!
¿Qué debe saber un niño de cuatro años? Alicia Bayer.
 Doneu-los contes! Com triar bons llibres infantils. Anna Ortiz.
 Educar en el asombro. Catherine L’Ecuyer
 Els deures escolars - Revista Guix.

Articles sobre lectura
NOU!!!
¿Por qué hay que leer con los hijos y qué puede hacerse al respecto? Article d'Emilio Sánchez Miguel.
 Els Drets del Lector, Daniel Pennac
 Webs de lectura: LEER.ES - Familia i Escola (Generalitat) - Poesia Infantil i Juvenil -
 10 ideas para crear buenos lectores - 10 consejos para seleccionar las lecturas

Actualitzat: 19-3-2016