L'ESQUELET DANSAIRE

NÚMERO DE PAGINES:139
COL·LECCIÓ: Els meus monstres

Resum

Aquest llibre tracta d'un nen que es diu Max, té 10 anys i li agrada anar pel món amb monopatí.
Un dia decideix entrar a una casa dels horrors , i un cop allà es troba diferents monstres :
La Nessina, la neta del monstre del llac Nés, en Peuet, que té un ull al dit petit; en Llopis, un home llop que sempre es crospeix els bistecs amb ketxup; en Draculí, l'oncle del dràcula que no li afecta la llum del dia perquè s'unta amb una crema protectora; la momia Mombo, que amb una sola mirada fulmina una persona; en Frankie, el germà petit del doctor Frankenstein; en Tres caps, el gos de l'infern; la Llúcia, un dinosaure que canvia de color com un camaleó i en Boris, el primer monstre que va crear el doctor Frankenstein. Tots ells corren perill.
L'Adonis i la Carla volen enderrocar la casa dels horrors però en Max i els monstres volen aconseguir molts diners perquè no l'enderroquin, per això organitzen un circ i fan venir un escalet.
Aconsseguiran prous diners perquè no enderroquin la casa dels horrors?
Si ho voleu saber llegiu-vos aquest llibre.

Quan he acabat de llegir

Opinió personal:

Vaig escollir aquest llibre perquè pel el titol i la portada em vaig imaginar que seria d'intriga. Aquest llibre m'ha agradat molt perquè a mi m'agraden els llibres de terror, és molt divertit i està ben explicat.
El que no m'ha agradat són les il·lustracions en blanc i negre.