Recorda't dels dinosaures Anna-Maria

Alumnes de 4t

dimarts 11 de desembre del 2007
Abans de començar a llegir

Per quin motiu has escollit aquest llibre?

El títol m'ha cridat l'atenció perquè ès el guanyador del primer premi de literatura infantil.
Títol:Recorda't dels dinosaures Anna-Maria
Editorial:Edebè
Col·lecció:TUCAN
Autor:Gabriel Janer Manila
Any de publicació1993
Què n’esperes de la seva lectura?Que sigui divertit o que no m'avorreixi

Mentre llegeixo...

El ritme de la història

Normal.
El llenguatge:Català i entenedor.
L’època:Actual.
Els personatges: En Damià i l'Anna-Maria.
Les il·lustracions:Els dibuixos estàn mal fets i no ajuden a entendre la història.
Sensacions mentre llegeixo:Tristesa

Quan he acabat de llegir

Opinió personal:

El llibre és bastant trist, tracta de la vida d'un senyor pobre (en Damià)i de com se les busca per viure millor i que no li fagin la punyeta. Jo trobo que és la verdadera vida d'un pobre, no és com les pel·licules que surt un home pobre però no és tan desgraciat com en aquest llibre. L'anna-Maria i en Damià són molt amics però els pares de l'Anna-Maria diuen que en Damià no pot ser amic seu perquè pot estar infectat d'alguna malaltia i perquè és un pobre vell de carrer i que com que ells són una familia rica si es veu la seva filla amb un pobre es pensaran que no són una familia digne d'aquells diners i no es tornarien a veure amb el rei, però aixo no impedeix que l'Anna-Maria es vegi en Damià. En general ès molt trist.