LES ARTS

arts6.jpg (7449 bytes)

Hem cregut oportú dedicar la novena Setmana cultural al tema de LES ARTS amb l'intenció d'obrir les portes de l'escola i conèixer aquest món que tan sovint desconeixem: la visita a una exposició oa un museu, assistir a una representació teatral o a un concert, l'anada a una bilbioteca, el coneixement d'edificis importants... Voldríem que els alumnes experimentessin aquesta ampliació del mçón de la cultura, del saber... i poguessin continuar-la en el futur. En definitiva, pendre contacte amb les diferents vessants de l'arts i gaudir-ne ja sigui co a protagonista o com a expectador.

Si bé es cert que a l'escola es realitzen activitats d'expressió plàstica, d'imatge, de literatura, de teatre, de musica... , dedicar un monogràfic d'una setmana a les arts dóna las alumnes una visió més amplia, nmés global del temai el fas conèixer aspectes que serviran per despertar en ells unes inquietuts, uns interessos i unes afeccions que moltes vegades desconeixen i que ni potser tenen al seu abast.

Per als alumnes ha estat una setmana diferent, en la que mestres i alumnes ens hem engrescat en la realització de diferents activitats i hem descobert, junts aspectes que desconeixíem. No hem fet gaires fitxes ni llibreta però hem d'entendre, tots, alumnes,pares i mestres que hi ha moltes maneres d'apendre  no només escrivint. L'escola ha d'educar als nens en la seva globalitat, entenent-la com un laboratori d'experiències noves i no com un magatzem de lliçons apreses.

guió d'activitats ACTIVITATS fotos d'activitats FOTOS ACTIVITATS

enrera