PROJECTE PECA

ACTIVITATS

QUÈ ÉS EL PROJECTE PECA?

El curs 05-06 el Departament d'Educació va aprovar el projecte d'Audivisuals que vam presentar i la nostra escola vam començar a formar part del Programa d'Educació en Comunicació Audiovisual (PECA). Aquest projecte, com d'altres Programes d'innovació educativa, té una durada de tres anys.

Els programes d'innovació educativa pretenen oferir als centres docents propostes d'acció vinculades a algun dels reptes de la societat actual.

Els objectius generals són:
o Promoure projectes que potenciïn la incorporació de noves metodologies en la dinàmica escolar i la millora dels resultats d'aprenentatge de l'alumnat.
o Donar suport als projectes d'innovació que estan portant a terme els centres educatius o grups de professors/es de diferents centres.
o Difondre pràctiques educatives innovadores que es duguin a terme i puguin ser d'interès per al conjunt de professors i professores.
o Il·lusionar el professorat per tal que trobi en la recerca de nous camins resposta als reptes que avui ens demana la pràctica docent.

El treball dels mitjans audiovisuals és una pràctica integrada en el dia a dia de la nostra escola des de fa temps. Algunes de les activitats que hem fet al llarg dels últims anys(des del 1999) les podeu veure a ACTIVITATS PECA.