Bones vacances!

PUNT DE LECTURA

Tots els dijous de JULIOL I AGOST obert de 6 a 8 de la tarda.

FESTA FINAL DE CURS

Fotos de la Fira i el Buffet

PREMI DE FOTOGRAFIA!!!

Als treballs de fotografia que vam presentar a LA MOSTRA 09!!!

Premi Baldiri Reixac!

El diumenge 7 de juny vam anar a recollir el nostre premi al treball "Les nostres flors. La revista digital" realitzat pels alumnes de 5è sobre Mercè Rodoreda. El jurat ha valorat especialment els treballs que representen un aprofundiment en la realitat nacional i en la nostra tradició cultural. Estem molt contents! A més l'any passat també ens van donar un premi a tots els alumnes i mestres de l'escola!

15a Fira del llibre usat

Amb motiu del dia del Medi Ambient, hem fet l'intercanvi de llibres entre els diferents cursos. Però abans hem escoltat als nostres companys com llegien contes, i recitaven poemes i teatre.

"Arión i el dofí" Per molts anys Cantània

El passat dijous 28 de maig vam cantar a l'Auditori de Barcelona i vam celebrar els seus 10 anys.

La mostra 09

Hem presentat els nostres treballs audiovisuals de fotografía i vídeo que hem anat fent al llarg del curs a la Mostra de Produccions Audiovisuals Escolars 2009.

Colònies a "El Rourell" (Joanetes)

11, 12 i 13 de maig de 2009, alumnes de P3 a 4t.

-.-

"Dona i Islam"

xerrada de Dolors Bramon a la nostra escola.

La Ciència

20a Setmana Cultural

La Federació de cineclubs de Catalunya, l'Associació Amics de Miquel Porter Moix i el Cineclub2001 van concedir un premi especial a "Perduts" realitzat pels alumnes de 6è del Curs 08-09 al Festival de Curtmetratges de Celrà.

Podeu veure les FOTOS AQUÍ.

FOTOS DE LA FESTA DE CARNESTOLTES

REVISTA TRIP TRAP DIGITAL!!!

Els alumnes de 5è són els encarregats d'editar en format digital els articles fets per tots els alumnes de l'escola. JA ESTÀ QUASI ACABADA!!!

Totes les NOVETATS a la Biblioteca

Consulta altres curiositats al Bloc de la biblioteca.

L'escriptor Enric Larreula

va estar divendres 12 de desembre a la nostra escola i vam comentar amb ell els seus "Contes per un món millor"

2n PREMI DE FOTOGRAFIA CIENTÍFICA (BLOC P3)

També vam quedar finalistes de Webs de Ciència

El lliurament de premis es va fer el divendres 21 de novembre.

Visites a la Biblioteca de Celrà

Els alumnes de P5, 3r i 4t ja han anat a visitar la Biblioteca Municipal de Celrà. Els alumnes de també van anar el passat 20 de novembre.

La Carbonera

Els alumnes de 5è i 6è van visitar la Carbonera de Forallac(Sant Climent de Peralta) i ens ho expliquen als seus blocs. Bloc Cinquè - Bloc Sisè

Viatge al poble de l'Or-4t

Divendres 10 d'octubre van anar tota l'escola a Romanyà a celebrar el centenari del naixement de Mercè Rodoreda (enllaços), on vam fer un itinerari literari i vam recitar alguns fragments dels seu llibre Viatges i flors. Els alumnes de P3 i de 5è ens en fan cinc cèntims al seu bloc (Bloc cinquè- Bloc P3-Bloc de 1r)

Mural "Viatge al poble de l'or" 4t - Llibres que hem treballat

Festival de Cinema de Girona

Els dies 6 i 8 d'octubre vam anar a veure pel·lícules al 20è Festival de Cinema de Girona.

Divendres 10 d'octubre, a les 6 de la tarda a la Casa de Cultura, van projectar la pel·lícula "Perduts" dels nens de 6è del curs passat, que va participar en la secció oficial.

PUNT DE LECTURA

Vine al Punt de Lectura a Bordils! Trobaràs el Periódico, El Punt, l'Avui i el Diari de Girona, revistes, les últimes novetats en novel·les i molts més!

Actualitzat: 23-6-2009