SETMANA CULTURAL

DEL 31 DE MARÇ AL 4 D'ABRIL DE 2008

Aquest curs la nostra escola ha dedicat la setmana cultural a les olimpíades".

Cada classe ha dedicat tota la setmana a treballar un esport de les olimpíades; així, el cicle infantil ha treballat l'hípica, el judo i el futbol; el grup de primer, l'esgrima; els de segon, vela; el cicle mitjà, tir amb arc, piragüisme i natació i, cicle superior, ateltisme, halterofília i tenis.

Aquest treball ja es va iniciar per carnaval, elaborant les disfresses d'acord amb l'esport que es treballaria i, durant la setmana cultural, s'han elaborat diferents projectes que contemplaven tots els aspectes de l'esport.

Paral·lelament també es treballava i es confegien diferents textos per participar en el certamen dels jocs florals que es celebraria el 23 d'abril, diada de Sant Jordi.

La diada de Sant Jordi totes les famílies estaven convidades a visitar l'exposició de treballs.

IMATGES
Hípica Judo i Futbol