BIBLIOTECA

El CEIP. "Els Grecs" disposa d'una biblioteca escolar que funciona des del començament del nostre centre.

Des de l'inici d'aquest curs 2.005-06 participa, juntament amb totes les biblioteques escolars de Roses, en el projecte "Biblioteca escolar puntedu" , el que ha suposat una dotació informàtica i econòmica adicional per part del Departament d'Educació.

Les activitats de la biblioteca escolar són impolsades per una Comissió de Biblioteca i una Coordinadora. La Coordinadora participa en les activitats de formació que es desenvolupen al voltant del projecte "Biblioteca escolar puntedu".

EL NOSTRE CONCURS
Consulta la revista Reporter Doc, entre els nombres 80 i 120, i contesta aquestes quatre preguntes:
Pregunta núm. 1
Pregunta núm. 2
Per què se sent el tro? Quins habitants de la Terra poden veure qualsevol eclipse de Lluna?
Pregunta núm. 3
Pregunta núm. 4
Quants dits té el llop a les potes de darrere? A quants graus incuben els pingüins?