La cŕmera xafardera

Al llarg de tot el projecte volem cercar elements que motivin la curiositat de l'alumnat, que l'acostumin a observar, a fer preguntes, a extreure conclusions... I en aquest cas concret ho farem a partir d'imatges, fotografies rebudes sobre aspectes concrets de la vida quotidiana dels membres de les diferents escoles associades .
Contingut:
  • Desembre: La meva casa a Nadal.
  • Gener: Les meves joguines.
  • Febrer: Fa fred o calor (amb aquesta foto es vol mostrar quin temps fa i cal que hi surti un nen/a vestit per a aquella estació de l'any).
  • Març: Quina gana! (taula parada per fer un àpat quotidià).
  • Abril: Així vaig a l'escola (es pretén mostrar el mitjà de transport que utilitzen els nostres alumnes per desplaçar-se al col·legi).
  • Maig: Arriben les vacances (es pretén mostrar com passaran les vacances els nostres alumnes).

Calendari: Mensualment cada centre enviarà a la resta d'escoles unes fotografies sobre els temes prèviament acordats.