NOTÍCIES A DUES COLUMNES

Un centenar de docents a la jornada sobre Comenius
Avui, dimarts 1 d'octubre 96
L'aritcle mostra un fotografia en la qual podem veure un mestre del nostre centre atenent les explicacions d'un colega sobre Astronmia i Informàtica dins d'una experiència duta a terme al seu IES.

Un col·legi de Flix serà centre coordinador d'un projecte europeu.
Nou diari, octubre 96
En aquest article es fa cinc cèntims de l'ideari que inspira el nostre projecte, així com de les finalitats que persegueix.

Descobrir com viuen els veïns
Els escolars de Flix participen en un projecte educatiu europeu d'intercanvi amb altres països.
EL PUNT, diumenge, 15 de desembre de 1996
En aquest altre article hi podem fer un seguiment dels primers passos que va donar la nostra escola com a coordinadora del projecte.

Tavola retonda sul tema: Sistema scolastici europeai a confronto.
Stigliano, 23 de maggio 1997
Els mestres del col·legi de Flix assistents a la visita preparatòria duta a terme a Stigliano (Italia) el maig del 97 van participar en una taula redona sobre els sistemes escolars europeus dels diferents països presents a la convocatòria..

Kuusaalaiskoulu. EU-yhteisprojektiin
Kieli-ja musiikkipainotteinen koulu ensimmäinen ala-asteen partnerikoulu kuntaseitsikon alueella.
Diari finlandès. Juliol 97
Aquest article no l'hem pogut dexifrar, no coneixem ningú que pugui traduir lo del finlandès, tot hi això, s'hi podem observar dues fotografies, una fa referència a una de les reunions que arran de la visita preparatòria vam tenir concretament a Stigliano (Itàlia), a l'altra hi podem veure Yrjö Mustamaki, el colega finlandès mostrant un póster del meandre de Flix, gentilesa aquest, del impressor local Fauquer Impressor.

Projecte Comenius
La Veu de Flix. Febrer 1998.
Qui era Comenius? Què és Comenius? Com sorgeix el projecte i com agafa forma definitiva ho podem trobar detallat en aquest article publicat a la revista local La Veu de Flix.

600 profesores analizan el futuro de la educación en Europa a través de los Proyectos Comius.
Diari de Tarragona. 28 de febrer de 1998.
Breu referència a un altre dels actes en què van participar mestres del nostre centre.

Flix. Una mestra finlandesa visita el col·legi públic.
Diari de Tarragona, 10 de maig de 1998
Un altre breu article anunciant que una mestra finlandesa estarà uns dies entre nosaltres (Veure la secció VISITES).