Títol: "Tohom és important"

Autora: Teresa de Cubas

Comentari de l'autora: "El món és de tothom i tots hem de col·laborar perquè estigui net i en pau; EL NOSTRE PAPER ÉS IMPORTANT"

Fotografia guanyadora

Primera finalista

Imatge distorsionada per presentar-se a l'XI premi de fotografia escolar de la Generalitat de Catalunya.

Art

Concurs de fotografia escolar

Els autors han treballat els eixos del Fòrum per crear les seves imatges

Alguns alumnes de Sisè han participat en el Primer Concurs de Fotografia Escolar. Una de les bases que havien de seguir els participants era que el tema de la seva imatge tingués una relació directa amb qualsevol eix del Fòrum. Aquí teniu les imatges i comentaris dels finalistes.

Títol: "Blanc o negre, tots som iguals"

Autora: Marta Plana

Comentari de l'autora: "Tots vivim junts. És evident que hem de tenir els mateixos drets. El món no és més que una barreja."

Títol: "Diversitat"

Autor: Pau Riera

Títol: "Pau"

Autor: Albert Janita