Opinió

El nostre parer sobre el Fòrum

Després d'un any de treball podem opinar...

Durant aquest any hem estat treballant sobre el Fòrum molt de temps. Vam tenir l'oportunitat de poder anar amb els companys d'escola a visitar-lo i així fer-nos una idea més clara.

Les nostres opinions, després de la visita són:

-La Diversitat la trobem interesant, perquè conéixer els jocs i la cultura d'altres paÏsos ens va ajudar a ampliar el que ja coneixem a través de l'escola.

-Respecte la Pau vam veure la quantitat de conflictes que hi ha actualment i ens va agradar que el Fòrum ajudés a pensar en ella.

-La Sostenibilitat la trobem imprescindible perquè a tothom necessita que la Terra segueixi essent un lloc habitable.

Durant la visita evam veure la Haima i les seves expocisions l'auditori amb l'espectacle el "Gegant dels set Mars", Jocs d'aigua, Jocs del Món... Ens feia il·lusió veura els Guerrers de Xian, però no va ser possible per manca de temps: la cua era per més d'una hora.

Ens van agradar molt les intal·lacions del Fòrum perquè tot el conjunt d'edificis és molt impresionant, però vam trobar a faltar més fonts per beure (i això que és diu que hi ha més de 100!)

Erika Chiva, Teresa de Cubas, Marta Plana i Judit Carvajal.