ESCRIVIM PERQUÈ TENIM COSES A DIR

Ens visita a l’escola en FELIP GALLART,( Artesa de Lleida, 1962) mestre i alhora és escriptor. Ha escrit prosa poètica, teatre, narracions curtes, assaigs i novel·les. Ell assegura que va començar a escriure com tothom, perquè era jove i necessitava expressar-se.

Des de la biblioteca del centre ens vam apuntar a la iniciativa “ RODA DE LES LLETRES DE PONENT, ESCRIPTORS” la qual dóna la oportunitat d’apropar als escriptors/es de les Terres de Lleida al públic infantil, adolescent i jove.

Amb aquest contacte directe entre l’autor/ai els/les alumnes poden descobrir la lectura no com una obligació, sinó com un plaer i una oportunitat de creixement personal.

A la nostra escola l’escriptor va treballar la poesia i després el grup d’alumnes van haver de posar-se a pensar i crear una poesia en uns minuts. Finalment les van llegir totes en veu alta davant els companys i les companyes que escoltaven amb molt interès.