RICARDO ALCÁNTARA

VISITA A L'ESCOLA

El divendres dia 18 d’abril, a la tarda, va venir a la nostra escola l’escriptor Ricardo Alcántara. Tots els nens i nenes de l’escola l’esperaven amb molta il·lusió, ja que s’havia treballat la seva obra.

La primera estona la va dedicar als alumnes d’ Educació Infantil tot endinsant-se en el món fantàstic de les bruixes i recordant les aventures de la bruixa Panxeta ( protagonista del llibre: “Ui, quina por! “ ).

Seguidament amb els alumnes de Cicle Inicial i 3r de Primària, a la biblioteca de l’escola, van comentar “Tomàs i el llapis màgic”, i “Qui belluga l’esquelet”.

I per acabar els alumnes de 4t i Cicle Superior de Primària, li van fer preguntes relacionades amb els llibres què havien llegit prèviament a la classe: “Qui fa servir les papereres?”, “Qui estima els vells?” i “Qui diu no a les drogues?”.

Va ser una tarda diferent, dedicada a la lectura i ens ha quedat el record de les seves dedicatòries als nostres llibres i contes.