ALTRES MATERIALS

ALUMNES DE P3

Per tal d'afavorir el procés d'adquisició de l'autonomia personal de forma satisfactòria, el seu fill/a haurà de dur a l'escola el següent material:

· Una bata que pugui cordar al davant amb botons grans. Les mànigues han de tenir goma elàstica als punys per tal que puguin pujar-les sense problemes. Cal tenir present que a l'hivern portaran més roba a sota la bata i que el nen/a s'hi ha de poder moure amb comoditat. La bata haurà de tenir una veta d'uns 15 cm. per poder penjar-la i el seu nom i cognom. Les jaquetes i els abrics també hauran de portar la veta amb nom i cognoms.

· Per a possibles emergències haurà de deixar a l'escola roba de recanvi: calces o calçotets, roba d'estiu al setembre i roba d'hivern quan faci més fred. També pot deixar unes sabates. Tot haurà d'anar a dins d'una bossa de roba, marcada amb el nom i cognoms del nen/a, que es pugui tancar i penjar (tipus bossa de pa).

· Si el nen o la nena s'ha de quedar a dinar al menjador de l'escola, haurà de dur una altra bata amb les mateixes característiques abans esmentades i una manta i un llençol per fer la migdiada. Cal que tot estigui marcat amb nom i cognoms.

· Pel pati a l'hivern cal tenir a l'escola una jaqueta gruixuda.

· Per portar l'esmorzar necessitarà una bosseta de roba (amb el nom i el cognom) que es pugui tancar i penjar. Dins ha de portar un tovalló marcat amb el nom i cognom de l'infant.

· Una tovallola petita, mida bidet, amb veta per penjar i nom i cognoms.

· Un got de plàstic resistent, amb nansa i nom i cognoms.

· Una capsa de 100 mocadors de paper i un paquet de tovalloles humides.

Igualment se'ls recorda que el divendres dia 3 de setembre de 2010, a les 12h,
es farà la visita dels nens i nenes de P-3 a les seves aules, per conèixer a les seves mestres i la seva classe.

Esperem que els resulti d'utilitat per poder anar preparant el material d'escola del proper curs 2010-11, que comença el dia 7 de setembre d'enguany.

ALUMNES DE P4

· Si el nen o la nena s'ha de quedar a dinar al menjador de l'escola, haurà de dur una altra bata amb les mateixes característiques abans esmentades.

· Pel pati a l'hivern cal tenir a l'escola una jaqueta gruixuda.

· Per portar l'esmorzar necessitarà una bosseta de roba (amb el nom i cognom) que es pugui tancar i penjar. Dins ha de portar un tovalló marcat amb el nom i cognom de l'infant.

· Un got de plàstic resistent, amb nansa i nom i cognoms.

· Una capsa de 100 mocadors de paper, un paquet de tovalloles humides i un rotlle de paper de cuina.

ALUMNES DE P5

· Si el nen o la nena s'ha de quedar a dinar al menjador de l'escola, haurà de dur una altra bata amb les mateixes característiques abans esmentades .