L'hora d'informàtica de 4t

19 Fer una entrada al bloc personal amb un mínim de 75 paraules
18 Fer l'activitat Miniracer. Donar una volta al circuit o més
17 Fer l'activitat Balloon Hunter i arribar a un mínim de 200 punts
16 Fer l'activitat Number Pyramid (Medium, Hard i Really hard)
15 Aprendre a presentar un treball amb Word.
Posar el títol del treball, alinear el text, corregir les faltes, destacar en negreta els subtítols i afegir imatges. TEXT DEL TREBALL.
14 Escoltar i contestar les preguntes del conte Jimmy Nowland y el jinete negro
13 Fer una entrada al bloc personal explicant com viuen els astronautes a dins de l'Estació Espacial Internacional. Buscar i inserir un video on es vegi alguna de les coses que s'expliquen (On trobar vídeos ?: 1, 2, 3, 4, 5 . Publicar l'entrada.
12 Llegir el treball que va fer una classe sobre l'Estació Espacial Internacional, mirar els vídeos de com viuen els astronautes a dins de l'estació. Mirar també aquest vídeo
11 Fer bé la sèrie 1 de càlcul mental del teu nivell.
10 Als blocs personals de l'escola fer comentaris a dos nens o nenes de cada classe menys a la pròpia.
9 Fer l'activitat Space your face
8 Fem servir el programa Paint Shop Pro d'edició d'imatges per fer un pòster de l'escola.
7 Crea la teva missió espacial al web de la NASA
6 Fer 10 d'aquests problemes
5 Superar totes les proves de space-collector.
4 Fer-se una foto amb la webcam de l'ordinador portàtil.
3 Crear un avatar al bloc personal.
2 Fer una entrada al bloc personal explicant alguna cosa que ha passat des de la darrera vegada que es va escriure.
1 Crear a T \ 4t \ informatica una carpeta amb el propi nom.
Copiar el document tasques realitzades que es troba a T \ 4t \ informatica i enganxar-lo a la carpeta creada.
Obrir el document i omplir el nom i la casella ja està feta?