L'hora d'informàtica de 5è

27 Fer una entrada al bloc personal amb un mínim de 100 paraules
26 Fer l'activitat Miniracer. Donar una volta al circuit o més
25 Fer l'activitat Balloon Hunter i arribar a un mínim de 200 punts
24 Fer l'activitat Number Pyramid (Medium, Hard i Really hard)
23 Aprendre a presentar un treball amb Word.
Posar el títol del treball, alinear el text, corregir les faltes, destacar en negreta els subtítols i afegir imatges. TEXT DEL TREBALL.
22 Escoltar i contestar les preguntes del conte Jimmy Nowland y el jinete negro
21 Fer una entrada al bloc personal explicant com viuen els astronautes a dins de l'Estació Espacial Internacional. Buscar i inserir un video on es vegi alguna de les coses que s'expliquen (On trobar vídeos ?: 1, 2, 3, 4, 5 . Publicar l'entrada.
20 Llegir el treball que va fer una classe sobre l'Estació Espacial Internacional, mirar els vídeos de com viuen els astronautes a dins de l'estació. Mirar també aquest vídeo
19 Fer bé la sèrie 1 de càlcul mental del teu nivell.
18 Als blocs personals de l'escola fer comentaris a dos nens o nenes de cada classe menys a la pròpia.
17 Fer l'activitat Space your face
16 Fem servir el programa Paint Shop Pro d'edició dimatges per fer un pòster de l'escola.
15 Copiar el programa Paint portable a la memòria USB.
14 Traffic Jam
Treure el cotxe vermell de l'aparcament amb moviments dels altres cotxes per a poder sortir. Arribar com a mínim al nivell 5.
13 Llegeix i escriu el que et demanen
Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 13
12 Atrapar en "Malasombra"
Fer el nivell 3. En Pi ha d'atrapar en Malasombra.
Quan estigui acabat capturar la pantalla amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 12
11 Crear un personatge en 3D
Quan estigui acabat capturar la pantalla amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 11
10 Llegeix i escriu el que et demanen
Capturar la pantalla del resultat amb la tecla ImpPant. Obrir el programa Paint i enganxar la imatge capturada. Desar-la en JPG a la carpeta de treball amb el nom 10

Fer el joc del camaleó
Arribar a un mínim de 80 punts

8 Crea la teva missió espacial al web de la NASA
7 Fer aquests problemes
6 Superar totes les proves de space-collector.
5 Fer-se una foto amb la webcam de l'ordinador portàtil.
4 A partir del web de l'escola anar al web Missió a l'Estació Espacial Internacional. Anar a bloc i mirar i llegir les entrades que s'han fet.
Contestar el formulari Què en saps de l'Estació Espacial Internacional
3 Crear un avatar al bloc personal.
2 Fer una entrada al bloc personal explicant alguna cosa que ha passat des de la darrera vegada que es va escriure.
1 Crear a T \ 5e\ informatica una carpeta amb el propi nom.
Copiar el document tasques realitzades que es troba a T \ 5e\ informatica i enganxar-lo a la carpeta creada.
Obrir el document i omplir el nom i la casella ja està feta?