Aquests treballs particípen a la Mostra de produccions Audiovisuals del curs 2005-06.

Han estat realitzats per diferents cursos pels alumnes de l'Escola Nadal 08026211

1r A

1r B

Jo sóc així

Els alumnes de primer ens hem definit amb paraules i ens hem dibuixat.

Primer ens hem fet una fotografia amb la càmara digital, després hem escrit la descripció de la nostra cara, i mirant la fotografia, ens hem dibuixat en el programa Paint.

4t A

4t B
Si fóssim còmics

Els alumnes de 4t, hem volgut transformar-nos amb còmics i quasi ho hem aconseguit.

Ens hem fotografiat uns als altres, hem cercat a internet un personatge de còmic que ens agradés. Amb el programa PSP ens hem retallat la cara, i la hem integrat en el còmic. Després hem intentat retocar els voltants per què quedés millor. Els resultats han estat els que es poden veure.

5è A

5è B

Si fóssim còmics

Hem treballat seguint els passos que han fet els nostres companys de quart i sisè, i ens ha quedat així.

6è A

6è B

Si fóssim còmics

Ens hem fotografiat, ens hem introduït dins d'un còmic retallant la nostra cara i integrant-la dins un còmic que hem buscat a internet. Després intentem fer una història i possar-ho en un power point.