JOGUINES INVENTADES A 4t
Abans de setmana santa, la mestra ens va proposar fer una joguina amb material reciclat, per exemple: cartró, ampolles buides, plàstic, taps, etc. A més, ens va dir que podríem ensenyar les nostres creacions a la resta de l’escola.
Durant les vacances, hem estat pensant, recollint materials i finalment, hem fet la joguina. Alguns, de seguida, se’ns ha encès la bombeta i d’altres hem necessitat una mica de ajuda.
Al tornar a l’escola, alguns no estaven massa contents perquè tot i fer un munt de màscares i jocs, els seus germans petits els hi van trencar.
D’altres, venien carregats i molt contents perquè havien fet una bona feina: robots, titelles, bosses, cotxes, animals, fins i tot hi havia una limusina i també, llibres d’instruccions.
Tots eren molt originals, però el nostre company Joan Antoni ens ha deixat bocabadats! La seva joguina ha estat la guanyadora. Amb una capça de sabates, dues xarxes de pebrots i llimones, cartró, plastilina i poc més, ha construït un futbolí impressionant!
Aquí teniu el resultat!

PER VEURE LES FOTOS CLICA DAMUNT DE LA IMATGE