CARNAVAL

A l'escola de Sanaüja fem festa gran per Carnaval. Com cada any , a principis de setmana el Rei Carnestoltes ens va dictar una norma per a cada dia. Les vam complir al peu de la lletra: anar a classe amb les galtes pintades de color vermell, portar un barret o una gorra i, per últim, calçar-nos una sabata de cada manera.

També celebrem el Dijous Gras. A la tarda vam anar a menjar-nos, com es tradició, un entrepà de truita a la Font de Ferro.

Aquest any, el tema del carnaval ha estat els animals. De petits a grans hem representat: marietes, abelles, dàlmates i tigres.

Un cop disfressats, el grup de graellers "Canyacrec" de Sanaüja, ens ha portat a ballar i a fer gresca pels carrers del poble.

En tornar, a l'escola, Sa Majestat en Carnestoltes ha llegit les seves últimes voluntats i, com sempre, ha anat a parar a la foguera. Mentre l'esmentat personatge es tornava cendra, nosaltres ens menjàvem un bon tall de coca i xocolata.