Durant la setmana de la ciència, els nens i les nenes de l'escola van visitar l'estació experimental de la perdiu roja, ubicada al Centre d'estudis de Sanaüja on l'Aurora Martínez de Castilla (biologa del Museu Nacional de Ciències  Naturals), ens va fer una àmplia xerrada sobre el tema. Els alumnes més grans es van familiaritzar amb l'instrumental de laboratori i van conèixer la importància de la precisió en la presa de mesures amb els diferents aparells. També junt amb els més petits van poder veure i tocar animals de diverses espècies tant dissecades com congelades que estan a l'espera de ser analitzades.

Arran de les visites i del treball realitzat pels alumnes, es va dur a terme un concurs de dibuix. Posteriorment, el diumenge 7 de març, el batlle Antoni Mosella, l'Aurora Martínez de Castilla i d'altres personalitats del poble van lliurar els premis als guanyadors.

Els dibuixos han estat exposats perquè els pares els puguin avaluar.

El batlle amb molta decisió presenta el lliurament de premis.

I els nens amb atenció escolten el sermó.

L'Aurora l'encarregada de l'activitat, entrega a un dels guanyadors el premi que li ha tocat.
I aquí per acabar podeu veure aquells que ho han organitzat i també uns quants que hi han participat.