XX OLIMPÍADES

Programa d'actes i desenvolupament

MATÍ

9h. Encesa de la torxa olímpica per l'll·lm. Sr. Alcalde davant de l'Ajuntament. La flama olímpica seguirà el següent recorregut:

Plaça de Sant Pere, Carrer Major, Pl. de Sant joan, Pl. de les Fonts, Carrer del Roser, Carrer Rasa del Canyet, Passeig de les Estaselles, Carrer de Santa Joaquima de Vedruna, i Carrer Roca de la Pila.

Aquest recorregut anirà a càrrec dels alumnes de 6è.

Els alumnes de 5è acompanyaran la sortida de la flama olímpica

9'25h. Arribada de la flama olímpica

Coreografia inagural al pati amb la bandera olímpica i la mascota a càrrec dels alumnes de Cicle Mitjà d'Educació Primària

9'35h. Encesa del pebeter. Acte seguit es procedirà a la inaguració de les XX Jocs Olímpics de l'escola Sant Joan a càrrec del Sra. Directora.

9'40h. Començament de les diferents proves amb el següent ordre i ubicació:

PREBENJAMINS

Primer i segon

BENJAMINS

Tercer i quart

ALEVINS

Cinquè i sisè

Cross (1a prova) Cross (2a prova) Cross (3a prova)

Salt d'alçada

Racó del pati gran

Davant del pati gran

Salt d'alçada

Racó del pati gran

Llançament de pes

Sorral del pati del petits

Sorral pati dels petits

Sorral pista gran

*Un cop acabat el cros es començaran les diferents proves. Les proves de grup ( relleus i 50m ) tindran prioritat sobre les proves individuals.

Una vegada finalitzada la inaguració i abans de comenzar la prova de cros cal que tots els alumnes, excepte els quins participin en la prova, estiguin en la rotllana interior del circuit.

Els alumnes aniran amb el tutor que correspongui d'una prova a l'altra seguint l'ordre marcat anteriorment. Si la prova que correspon seguint l'ordre està ocupada, es pot passar a la següent si està buida.

A les 11h. Parada de les proves per esmorzar. La senyoreta Estrella convida a tota l'escola a coca i xocolata. A les 11'30 es reanudaran les proves

Cada prova tindrà els encarregats nomenats per la comissió que actuaran com a jutges inapel·lables i que són els següents:

Cross Josep Mª
50 m/Relleus Jordi, Moisés, Alèxia, Gaspar i Judit
Salt de llargada Alba, Carme V. i Jordi puig
Salt d'alçada Josep Mª, Ester, Anna P. i Anna Ll.
Llançament de pes Estrella, Imma F. i mònica

Els alumnes d'Educació Infantil realitzaran diferents activitats esportives:

TARDA

15'10h. Lliurament de medalles i diplomes als guanyadors

En acabar hi haurà partits de futbol i bàsquet entre els cursos de C. Superior i 2n de Cicle Mitjà

ORDRE
BÀSQUET
FUTBOL
PRIMER
6è. A - 6è B 6è A - 6è B
SEGON
5è. A - 5è. B 5è. A - 5è.B
TERCER
4t. A - 4t. B 4t. A - 4t. B

Els alumnes de Cicle Inicial i, 1er de Cicle Mitjà podran seguir els partits de bàsquet i de futbol i participar en els diferents jocs tradicionals que hi haurà als arbres: speed ball, bitlles, cordes, gomes, jocs de taula i mini tenis taula.

L'alumnat d'educació Infantil realitzarà jocs a la classe.