PROGRAMA DE LA FESTA DELS PASTORETS
Júlia Vila Escot
ACTUACIONS

: Representació de "Els Pastorets". Dirigirà Montse Tristany.
Els nostres Pastorets són un extracte de l'acte final de l'obra " Els Pastorets o
l'Adveniment de l'Infant Jesús
", de J.Mª. Folch i Torres, adaptat i ampliat per
F. Badal.

INTERVENEN:

JOSEP: Albert Camprubí LAUREÀ: Samira Abdelkarimi
MARIA: Marta Mulero MARIONA: Marta Barnola
ROVELLÓ: Verónica Sobrino CATERINA:Cati Gabrielová
LLUQUET: Marta Gonfaus GABRIEL: Michaela Gabrielovà
ISABELÓ: M. Teresa Costa MIQUEL: Laura Prat
MARTA: Libertad Junquera ÀNGEL DEL PORTAL: Cristina Rotxés
JEREMIES: Joan Busoms MELCIOR: Marca Cano
JEPÓ: Clàudia Gutiérrez GASPAR:Lara Morales
ANAM: Anna Muntañà BALTASAR: Eudal Simon
JOANOI:Amal El Mousaoui PATGES: Ignasi Riba, Guillem Colell, Alí El Marnissi, Pau Roz
GETSÉ: Nil Úbeda-Portugués SATANÀS: Àfrica Puig
ANNA : Míriam Vila LLUCIFER: Marc Moneo
ISAAC: Òscar Nadal JACOB: Pol Font
ANAM: Anna Mont PEDROTA: Èric Parcerisa

DIMONIS;:Guillem Àrias, Roger Bonet, Raquel Cabanas, Alba Comellas, Sandra Diazaera Carlos garcía, Manel García, Marc López, Sol Machado, Marta Minoves, Oriol Mora, Judit Parcerisa, Marc Pons, Àlex Saquete.

(Alumnes de 1r i 2n) Assajos Àngels Ramos i Moisès Serrano

PASTORS/ES: Brayan Alonso, Gènesis Avilés, Laia Borrellas, Joel Carxat, Paula Cassserras, Cristopher Cedeño, Kayol Escutia, Miquel Farfán, Maria Fígols, Kevin Iperti, Nick Iperti, Queralt Lecha, Kelvin Marín, Miquel Massanas, Joan Palau, Daniel Pasqual, Ferran Plans, Èric Martínez, Joan Reig i Naoufal Tabit.

CORAL: Chayma Abdlkarimi, Pedro Abdelatif, Carme Àrias, Ariadna Benaboud, Roumissa Benomar, Vielka Bustamante, Roger Calcina, Olga Canturri, Adrià Gallego, Cèlia aguixé, Adierca González, Ariadna Guas, Jeanly Lozano, Mireilla Potau, Nohely Romero, Samuel Salcedo i Enric Serra .
  VEU 1: Íngrid Peig
ELISABET: Elisabet Nieto

VEU 2: Sabiha Benobar

S' iniciarà l'acte amb la cançó: "Les dotze van tocant "

Durant la representació: Els alumnes de la Coral cantaran les nadales:

Acompanyaran al piano: Laia Borrellas, Miquel Massanas.

Amb el clarinet: Paula Casserras, Àfrica Puig

Amb la flauta travessera: Queralt lecha, Judit Isern, Laura prat, Ingrid Peig, Kayol Escútia

Amb l'oboe:Clara Vilalta

Amb la percussió: Carme Àrias, Adrià Gallego. Elena Ponce. Samuel Salcedo

Ball de pastors pels alumnes de 4t: Ismail Allaoui, Àlex Àlvarez, Angie Delgado, Ainoa Garcia, Arnau Gómez, Dajanna Jinés, Anna López, Martí Monoves, Bernat Raja, Mohamed Salhi, Anna Sánchez, Júlia Vila i Joel Villalva.

Dansa "El Trineu" pels alumnes d'Educació Infantil 5 anys: Diego Cabanillas, Oriol Casals, Arnau Comellas, Aina Escobet, Marina Fernández, Tirs Freixa, Martí Guilanyà, Ariadna Macià, Paula Martínez, Itziar Raja, Dembo Sane, Queralt Vallejo, Lluís Gonfaus, Marina Parramon, Jordi A. Rivera i Tanit Vilalta.

Acompanyaran amb flautes: un grup d'alumnes de 6è.

CLOENDA

S'acabarà l'acte amb la interpretació de:" El dia de Nadal "

Direcció i assajos: Àngels Ramos