Sant Jordi 2010
Bases del XV Certamen Literari

Acte de cloenda i repartiment de premis

L'acte de cloenda tindrà lloc el divendres dia 23 d'abril al matí.

ppPremis

11111. Hi haurà un premi per cada nen/a guanyador/a i un lot (llibres o jocs) per a cada classe.

2. Els nens i nenes haurien de ser capaços de llegir correctament, en veu alta, els seus escrits abans de l'acta de cloenda. Cal llegir-lo a la classe per entrenar-se abans de portar-los a secretaria.

3. Els treballs premiats es publicaran a la revista i a la web de l'escola. Cada mestre/a s'encarregarà de que els treballs guanyadors de la seva classe es passin a l'ordinador amb Word. S'obrirà una carpeta destinada a guardar els treballs ( a la T)

NOTA:

11111. El dibuix del programa de la festa ho faran els nens/es d'Educació Infantil 5 anys.

2212. El dibuix de la portada de la revista de Sant Jordi el faran els alumnes de 6è.