Mengem + fruita

Berga, 20 de gener de 2010

Benvolguda família,

L'equip docent de l'Escola Sant Joan vam sol·licitar participar en el Pla de consum de fruita a les escoles que s'aplicarà el curs 2009-10. És una iniciativa de la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya.

La nostra sol·licitud ha estat aceptada, concretament per a l'alumnat d'educació infantil, cicle inicial i cicle mitjà de primària, és a dir per als alumnes de 3 a 10 anys. Els objectius són:

•  Oferir fruita gratuïta a l'hora d'esmorzar.

•  Informar sobre els beneficis del consum de fruites i verdures, la seva diversitat, característiques, etc.

•  Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d'altres aliments amb menys qualitat nutricional.

La fruita es repartirà entre els nens i les nenes una setmana de cada mes des de gener a juny.

Pel mes de gener començarem demà dijous dia 21 i fins dimecres dia 27. La fruita serà: pera, plàtan, mandarina, poma i taronja.

Per als propers mesos ja us indicarem quina setmana tocarà tan aviat com l'empresa distribuïdora ens faciliti el calendari.

Aconsellem que cada familia, en funció de les necessitats del seu fill/a, valori la conveniència o no de portar esmorzar de casa aquests dies.

Atentament,

L'Equip Docent

Tríptic mengem + fruita

Fruita més de juny

Des del 8 de juny i fins el proper dilluns 14 de juny menjarem cada dia fruita a l'hora de l'esmorzar.

Recordin que va destinada a l'alumnat de 3 a 10 anys; si en sobra es passa als més grans.

tornar a informacions