curs 2009 - 2010

Preinscripció i matricula 2010-2011

Barem de puntuacions

Documents que cal presentar

La sol·licitud de preinscripció es pot trobar gratuïtament a qualsevol centre docent o a les oficines de l’Ajuntament. Cal presentar una única sol·licitud per a cada tipus d’ensenyament, al centre demanat en primer lloc, a les oficines d'escolarització o a les oficines d'informació Escolar
Original i fotocòpia del llibre de família o partida de naixement.
Original i fotocòpia del DNI, passaport o altres documents d’identitat del pare, la mare o el tutor/a. Si l'alumnat és estranger la targeta de residència on hi consta el NIE.

Original i fotocòpia del carnet de vacunacions o certificat equivalent.

Original i fotocòpia de la targeta sanitària.

Certificació municipal de convivència i resguard de la renovació del DNI quan el domicili que s'al·lega no coincideixi amb el del DNI.
Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa vigent, si s'al·lega aquesta condició.
Documentació acreditativa de les circumstàncies econòmiques, si s’al·leguen a efectes de barem. (Beneficiari/ària de la prestació econòmica de renda mínima d’inserció).
Original i fotocòpia del certificat de disminució expedit pel Departament de Benestar i Família, si s’al·lega aquesta circumstància.
Certificat mèdic oficial que acrediti que l'alumne/a pateix una malaltia crònica que afecti el seu sistema digestiu, endocrí o metabòlic i que exigeixi una dieta complexa que condiciona de manera determinant el seu estat de salut.

Dues fotografies tamany carnet.

Tornar a informacions