Trànsit

Demanem novament la vostra col·laboració en aquest aspecte. A les 9 i les 17 h l'afluència de vehicles al carrer Roca de la Pila és molt alta i gairabé queda paralitzada la circulació en aquest tram. Us agrairíem que si no és del tot necessari no entreu i si ho heu de fer, utilitzeu solament un lateral del carrer per estacionar. Us agrairíem seguiu l'itinerari recomanat:

Camins escolars

Una manera saludable d'anar a l'escola és fer-lo a peu. L'Ajuntament, amb la col·laboració de l'AMPA, ofereix el servei de camins escolars. Hi ha tres itineraris diferents escollits entre els recorreguts que fan la majoria dels alumnes del centre: En podem fer ús els nens i les nenes dee primària ( de 6 a 12 anys)

Entrades i sortides

Per un bon funcionament de l'escola, és imprescindible que sigueu puntuals a l'hora de deixar i recollir el vostre fill/la vostra filla.

Els pares i les mares de l'alumnat de tres anys poden acompanyar i recollir els seus fills/les seves filles a la classe. És important que la resta de nens i nenes entrin i surtin sols del recinte escolar per anr reforçant la seva autonomis