TOTS CONTRA LA GUERRA
MOVIMENTS SOCIALS

Milers de persones dels 5 continents van respondre a més de seixanta convocatòries de manifestacions per la pau i van convertir tot el dia (15 de març del 2003) en una insòlita protesta contra la guerra.

Els nombres de persones que van manifestar-se en diferents ciutats són:

CIUTAT
Lisboa
París
Brusseles
Berna
Dublin
Londres
Nova York
Nº DE PERSONES
1.000.000
1.300.000
1.500.000
1.000.000
ACTUALITAT DEL CONFLICTE

Després de 3 setmanes de guerra les tropes aliades d'EEUU i el Regne Unit ja són a la capital Bagdad. Les víctimes civils de la guerra són moltes i cada dia veiem a la televisió imatges de persones ferides i mortes per les armes i les bombes. Entre els morts hi ha dos periodistes espanyols que estaven fent la seva feina.
També són moltes les víctimes pel "foc amic". Degut a la confussió i el nerviosisme els soldats aliats es disparen entre ells mateixos.
Les ONG no poden entrar al país per portar l'ajuda humanitària que tanta falta fa: aigua, aliments, medicaments, roba... pels habitants dels pobles i ciutats.
Els moviments socials pacifistes es segueixen movilitzant per què la guerra s'acabi i no hi hagi més morts.
Al nostre poble també es fan concentracions cada dia a davant de l'Ajuntament per demanar que s'aturi la guerra.